Boulevard 5

FAQ

Vind hieronder de meestgestelde vragen

Reserveringen

Hoe kan ik het beste reserveren?

Boeken via onze website is altijd goedkoper dan via een online boekingsagent. Je kan direct reserveren en de huidige beschikbaarheid zien via reserveer direct.

Wat zijn de opties voor een extra bed?

We hebben geen mogelijkheid voor extra bedden in onze appartementen. We bieden echter wel appartementen voor 3 of 4 personen aan.

Zijn kinderen welkom?
  • Natuurlijk zijn kinderen van alle leeftijden welkom. Helaas is er geen mogelijkheid voor het plaatsen van extra bedden in het appartement.
  • Kinderen tellen mee in het maximaal aantal personen per appartement. Het is niet toegestaan om een kind mee te nemen als extra persoon.
  • In sommige appartementen kan op aanvraag een babybed in het appartement klaar worden gezet. Een babybed kost eenmalig 15,- Het babybed is een campingbed met matras en een matras laken.
  • Een babybed kan alleen geplaatst worden in de volgende appartementen en studio’s: 1, 11, 12, 21, 22, 23, 31 en 33
Tot welke leeftijd zijn kinderen gratis?

Voor kinderen tot 2 jaar wordt alleen toeristenbelasting in rekening gebracht. Een babybed is optioneel mee te boeken voor 15,- (eenmalige kosten). Studio’s 6, 7, 8, 14 en 32 zijn voor maximaal 2 personen, hier is geen ruimte voor een babybed.

Bieden jullie groepstarieven aan?

We bieden geen groepstarieven aan. Het is wel mogelijk om meerdere appartementen tegelijk te boeken.

Hoe wijzig of annuleer ik een reservering?

Ben je genoodzaakt je reservering te annuleren door omstandigheden, kijk dan naar onze annuleringsvoorwaarden.

Heb je nog vragen, dan kan je altijd mailen, dan kunnen we met je mee denken.
(Tenzij je een reservering via Booking.com hebt, dan kan je dit via Booking.com regelen)

Ik ben ziek. Kan ik mijn vakantie annuleren?

Allereerst: veel beterschap toegewenst. Indien je een reis of annuleringsverzekering hebt, kun je in jouw polisvoorwaarden nagaan of je deze kosten terug kunt krijgen.

Kan ik kosteloos annuleren?

Voor ons standaardtarief geldt dat je tot 30 dagen voor de aankomstdatum kosteloos kan annuleren. Voor non refundable reserveringen geldt altijd 100% annuleringskosten. Klik hier voor onze annuleringsvoorwaarden.

Betalingen

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

Wij accepteren de belangrijkste bankkaarten. Maestro, Vpay, VISA en Mastercard payments. Voor reserveringen via onze website kan je betalen met PayPal, IDEAL, Bancontact, Mastercard, VISA of via bankoverschrijving.

Kan ik met contant geld betalen?

U kunt contant betalen. Echter voor het maken van de reservering (standaardtarief) vragen wij om een aanbetaling van minimaal 50%. Het restant kan bij aankomst worden afgerekend.

Wat is toeristenbelasting en wanneer wordt het in rekening gebracht?

Toeristenbelasting is een gemeentelijke belasting voor accommodaties in Zandvoort. Het stadsbestuur van Zandvoort eist dat elke toerist 3,30 per persoon per nacht toeristenbelasting betaalt voor accommodatie om het dorp en haar faciliteiten te verbeteren. Het tarief voor de toeristenbelasting wordt jaarlijks herzien, aanpassingen zullen we tijdig aan gasten communiceren.

Aankomst & vertrek

Is er 24/7 iemand aanwezig bij de receptie?

Onze receptie is geopend tijdens het in- en uitchecken. Daarnaast zijn we (telefonisch) bereikbaar voor noodgevallen.

Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
  • Inchecken kan tussen 15:00 – 18:00 uur, bij onze receptie.
    Later dan 18:00 uur inchecken is geen probleem, dit kan via onze sleutelkluis.
  • Uitchecken kan tot uiterlijk 11:00 uur.
Kan ik eerder aankomen?

Je bent altijd welkom om eerder te arriveren en alvast bagage op te slaan. Wij garanderen vanaf 15:00 uur dat het appartement gereed is.

Waar kan ik parkeren?

Parkeren is mogelijk op onze privé parkeerplaats direct achter de Boulevard appartementen.

  • Uniek in Zandvoort, waar parkeren vooral in het hoogseizoen erg prijzig en schaars is.
  • 1 parkeerplek is gratis als je rechtstreeks via ons een appartement hebt gereserveerd (Heb je via Booking.com geboekt dan kost het 10,- per nacht)
  • Per appartement is er één parkeerplaats beschikbaar
  • Wij hebben geen oplaadpaal voor elektrische auto’s. Vraag ons naar de dichtstbijzijnde oplaadmogelijkheid
  • Parkeren is op eigen risico
Kan ik eerder vertrekken dan gepland?

Eerder vertrekken is mogelijk, neem altijd eerst contact op met de receptie via 023 5712613. Onze annuleringsvoorwaarden zijn hiervoor van toepassing.

Kan ik een review achter laten?
  • Uiteraard hopen wij dat je een fijn verblijf hebt gehad. Maar ook als je verbeterpunten hebt, vinden wij dat fijn om te horen. Een review lezen wij dan ook met grote interesse.
  • Via Google kan je gemakkelijk een review achterlaten.
  • Wil je ons liever persoonlijk meedelen hoe het verblijf was? Dat mag ook. Stuur hiervoor een e-mail naar: info@boulevard5.nl.

Tijdens je verblijf

Hoe zit het met schoonmaak?
  • De eindschoonmaak is in de prijs inbegrepen.
  • Bij een verblijf langer dan 7 nachten is er ook een tussen schoonmaak inbegrepen.
  • Wil je graag dat er extra wordt schoongemaakt, geef dit dan even door bij de receptie zodat we dit in kunnen plannen.
  • De kosten van een extra schoonmaak verschillen per appartement.
Is/zijn er bedlinnen en handdoeken?
  • Er zijn opgemaakte bedden bij aankomst.
  • Er liggen genoeg handdoeken voor je verblijf klaar.
  • Het is niet toegestaan om je eigen bedlinnen mee te nemen.
Wat kan ik aan keukengerei verwachten?

Elk appartement of studio beschikt over een Nespresso apparaat, (koeken)pannen, fluitketel, keuken-en vaatdoek, kookgerei, snijplank, eet-en drinkgerei, inductiekookplaat, magnetron en afzuiger. De appartementen en studio’s in Boulevard 5 beschikken tevens over een afwasmachine. De studio’s in West 7 hebben deze niet.

Is er een haardroger aanwezig?

In elk appartement/studio ligt een haardroger.

Is ontbijt inbegrepen in de prijs?
  • Ontbijt is niet inbegrepen in de prijs. Voeg een heerlijk vers ontbijt toe voor 14,95 per persoon per dag, geserveerd tussen 9:00 en 10:30 in een leuke picknickmand of in ons ontbijthoekje met uitzicht over zee.
  • Ontbijt is minimaal een dag van tevoren te reserveren.
Kan ik wat te drinken bij jullie kopen om mee te nemen naar het appartement?

Wij verkopen tussen 09.00 en 18.00 uur warme en koude versnaperingen om mee te nemen naar het appartement en leuke kleine (typisch Zandvoortse) cadeautjes/souvenirs om mee te nemen naar huis.

Mag ik mijn hond meenemen?

Honden zijn welkom, maar voor het meebrengen van je hond zijn er wel een aantal belangrijke regels.

  • Er zijn geen andere dieren toegestaan.
  • Bij check-in met jouw hond ga je automatisch akkoord met ons hondenreglement.
  • Maximaal 1 hond per appartement
  • Alleen kleine tot middelgrote honden zijn toegestaan (max. 20 kg, schofthoogte 40 cm).
  • Voor het meebrengen van een hond wordt een toeslag van 15,- per nacht berekend.
  • Indien je jouw hond meeneemt, dien je dit aan te geven bij het maken van de reservering.
  • Bekijk hier het volledige hondenreglement.
Zijn huisdieren toegestaan?

Alleen kleine tot middelgrote honden zijn toegestaan, hier gelden wel regels voor: zie ons hondenreglement. Overige huisdieren zijn niet toegestaan.

Mag ik roken in het appartement?
  • Wij zijn 100% rookvrij. Je kan buiten of op je eigen balkon roken. Houd hierbij wel rekening met andere gasten. (Soft)drugsgebruik is nergens toegestaan.
  • Indien wij constateren dat er toch gerookt wordt op de kamer, zijn wij genoodzaakt 250,- reinigingskosten in rekening te brengen en zal je de kamer moeten verlaten.
  • Indien het brandalarm afgaat door roken op de kamer, zullen de voorrijkosten van de brandweer van 600,- aan je worden doorbelast.
  • Blowen is niet toegestaan op het gehele terrein van Boulevard 5, ook niet op het balkon van je appartement.
Is er een wasmachine?

Onze appartementen hebben geen wasmachine. Maar je kan gebruik maken van onze wasruimte tijdens openingsuren, vraag bij de receptie om de sleutel.

Zijn er faciliteiten voor mindervaliden?

Wij hebben helaas geen faciliteiten voor mindervaliden. Omdat we op het duin liggen hebben we overal hoogteverschil, en zijn er overal treden. Zelfs de begane grond is alleen bereikbaar via een trap.

Is er een lift aanwezig voor hoger gelegen verdiepingen?

Er is geen lift aanwezig, al onze appartementen zijn alleen via een trap bereikbaar.

Bieden jullie fietsverhuur aan?

Jazeker! Huur onze coole ‘Boulevard’ fiets voor 10,- per dag en verken Zandvoort en omstreken per fiets! Kom langs bij de receptie om jouw fietsen te reserveren.

Ik neem mijn eigen fiets mee. Waar kan ik deze stallen?

We hebben een afsluitbare garage waar ruimte is om fietsen te stallen.
Hier is helaas geen elektra om je elektrische fiets op te laden.
Het opladen van de accu kan binnen in je appartement, mits je deze alleen oplaadt als je aanwezig bent vanwege brandgevaar.

Zijn er watersporten of activiteiten op het strand?

Op het strand zijn er allerlei (water)sporten zoals; surfen, suppen bokslessen, yoga. Onze receptioniste kan jullie hier meer over vertellen!

Hoe bereik ik Haarlem en/of Amsterdam het best?

Parkeren is erg duur in deze steden. Met de bus of trein zijn Haarlem en Amsterdam het beste te bereiken. Het (bus)station bevindt zich op loopafstand.

Hoe laat ik het appartement achter?
  • De eindschoonmaak is inbegrepen in de prijs.
    Graag vragen we van onze gasten het volgende bij uitchecken:
    • etensresten e.d. weggooien. Vuilniszakken en vuil deponeren in de juiste afvalcontainers (restafval, glas, papier en plastic).
    • vuile vaat in de vaatwasser en de vaatwasser aanzetten.
    • thermostaat uitdraaien.
    • 1 raam per kamer openzetten (als het weer het toelaat ;-)).